Aftellen - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Remco Bos - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Remco Bos - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco

31 December 2012 | Nederland, Waddinxveen

Het is al bijna zo ver… Januari 2013, en dan gaat het gebeuren Remco gaat naar Finland.

Ik heb er zin in om mijn studie voor een half jaar te verplaatsen, naar Jyvaskyla. Waar ik tot 18-juni vakken ga volgen bij de opleiding Logistics Engineering. Zeg maar de Finse opleiding voor LTV, alleen dan nog wat technischer. Ik ga er dus ook vakken volgen als Elektrotechniek en Machineonderdelen.

Het wordt aankijken tegen andere docenten, en mensen om me heen niet kunnen verstaan. En dan ook nog eens voor het eerst helemaal alleen. Dat kan alleen maar…. (vul zelf maar in)

Ik ga proberen veel onzin en zo neer te zetten binnen het reisverslag, Dus als je op de hoogte wil blijven van mijn ervaringen, kan je deze blog volgen. Ik moet wel zeggen dat ik al moeite had om dit mega lange verhaal te bedenken, dus stress niet als er weken lang niks komt. Ik ga wel proberen met enige regelmaat hier verhaaltjes neer te zetten, maar geen garantie

Deze week druk bezig met het pakken van de koffer en de laatste dingen aan het voorbereiden om vervolgens vrijdag het vliegtuig naar Finland te gebruiken.

• 01 Januari 2013 - 13:30

Jan En Jennie:

Leuk om een deel van je leven in een ander land, een andere cultuur, ander eten, school, andere mensen en gewoonten door te brengen, maar dezelfde Remco. We wensen je een goede tijd toe.

• 03 Januari 2013 - 10:32

Alb:

Het zal wel koud zijn in het noorden
    daarom van af hier een warme groet
    ik blijf je bezoeken
    en vind het reuze leuk dat je deze kans genomen hebt, probeer vooral contacten te houden met de mensen daar
    de taal zul je waarschijnlijk snel op pakken
    geode reis
    ik zie uiot naart je 1e bericht