Dat zit in mijn koffer - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Remco Bos - WaarBenJij.nu Dat zit in mijn koffer - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Remco Bos - WaarBenJij.nu

Dat zit in mijn koffer

Blijf op de hoogte en volg Remco

05 Januari 2013 | Finland, Jyväskylä

Ik ben in finland aangekomen, maar mijn bagage niet. Dus is het constant, maar dat zit in mijn koffer. Het verhaal hier achter is dat er een computerstoring was op schiphol. waardoor niet alle bagage aanboord is gekomen.

Dit had als gevolg dat de helft van het vliegtuig in de rij stond om aan te geven dat de bagage niet was aangekomen. Het voordeel is echter dat de koffers nu bezogd gaan worden. alleen is de vraag wanneer. Maar dat komt vast en zeker goed.

Verder zijn we kort de stad aan het verkennen geweest en boodschappen gedaan.

Verder is er voor ons nog geen internet, want we moeten eerst nog langs de verhuurder. Wat als gevolg heeft dat we eigenlijk niet zo heel veel te doen hebben.

Foto`s enzo zullen dan ook later komen. wanneer er wel internet is. Ik zit namelijk nu in de bieb, om toch nog iets te kunnen doen.

  • 07 Januari 2013 - 18:56

    Ruben:

    Hoi Remco

    inmiddels hoop ik dat het allemaal terecht is en je weer lekker ruik....
    hoeveel busjes deo heb je er doorheen gespoten?? :)

  • 10 Januari 2013 - 22:35

    Henrieke:

    Heel veel plezier de komende tijd!
    En ik hoop voor je dat je nu je koffer wel weer hebt (?!)
    Geniet van de sneeuw, wij genieten hier in Nederland van de regen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remco

Student logistiek en technische vervoerskunde. die voor een half jaar op uitwisseling gaat naar Jyväsklyä, Finland.

Actief sinds 22 Nov. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 18612

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Studeren in Jyväskylä

Landen bezocht: